dijous, 16 de novembre del 2017

"LA MENTE SOCIAL"

Actualment, quasi tot el món està connectat a alguna xarxa social, però, alguna vegada ens hem parat a pensar que la informació que exposem pot ser privada i romandrà en la xarxa per sempre?. Si pujes alguna cosa massa privada, es podria difondre ràpidament, i per a quan la vuigueres  llevar de la xarxa pot ser ja estaria las telèfons mòbils de centenars de persones.


Jo, sols faig ús del whatsapp i l'instagram. Al whatsapp, sols tinc a gent que conec i amb la qual parle regularment o he parlat en algún moment, en canvi, hi ha molta gent que dóna el seu numero de telèfon a gent que no coneix, en la meua opinió, no s'hauria de fer això, ja que si no coneixes a la persona, no pots saber les seues inencions ni el que és capaç de fer. Pel que fa a l'instagram, no publique massa fotos, i quan ho faig mai done informació molt privada com la meua direcció, on estic, si men vaig a anar de viatge... Tot i que el tinc privat, es a dir, que per a veure les meues fotos, la meua informació... he de donar permís als usuaris, i evidentment, sols ho faig quan conec a la persona que em vol seguir, de totes maneres, com he dit abans, mai publique coses molt personals, ja que la gent que hem seguix, podria compartir les meues coses...


Per sort mai he tingut ningún conflicte a les xarxes socials, ja que com tinc el poder d'elegir qui em pot seguir i qui no, si vec algún usuari extrany o que hem puga causar algun problema, rebutje la seva solicitud i no pot accedir a la meua  informació.

En conclusió, jo diria que les xarxes socials cada vegada són més perilloses, ja que els adolescents de avuí en dia, creuen que el nombre de seguidors que tingues a les xarxes socials et defineixen com a persona i et fan més important o interesant. Per aquesta raó deixen que els seguixquen tot tipus d'usuaris, i podria arribar a ser molt perillós, per això, cal tindre molta precaució en tot açò

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada